" F L O W E R "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





maaf hanya pada allah}
15 Nov 2012 | 2:38 PG | 0Comment




ehem, ehem. aku just nak cakap kat sini.Pasal hari tu korunk mintak maaf kat aku. meyh aku cakap dengaan korunk maaf aku hanya allah jea yang tahu.Aku bukannye
taknak kawan degan korunk,
tapi masalah nye niatt aaku ke sekolah lain dari korunk. aku tak cakap aku baik. aku jugak tak ckap korunk jahat. So sorry kalauu aku cakap mcam tu buat korunk terasa hati.
#post dari enset ni memang mcm cibett


tengok jea lh tahun depan kalau aku baik hati Tapi rasanya aku tak marah lagi kat korunk kot .Aku tak nak gadoh sebenarnye . malas lah nak gadoh2 ni. Bende dh jadik nk buat mcm mane. ye tak?
so , conclusionnya , aku tak ada niat nak gadoh.
tu jea aku bole cakap. thank kerana membaca.