" F L O W E R "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Harapan IbuAyah}
30 Dis 2012 | 12:00 PG | 0Comment


salam satu malaysia.Yeah happy new year to everyone!
So,ape azam korank untuk tahun ni.Okey setiap manusia kena ada azam/matlamat dia sendiri,untuk perbaiki kekurang diri & mencapai matlamat dorang.Macam yang korank tahu(korank tahu kea)
For this year I have PMR right?n aku last batch(betoll ke eja?) yang amik PMR.Dengar macam tak penting je kan PMR tu.Benda tu lah yang akan menentukan aku dapat aliran ape form 4 nanti !!

erghhh ,tension siot.Ibuayah aku mengharapkan aku untuk banggakan mereka tahun ni!!Rasanya seperti dihempap 10 bas kat atas bahu aku.It okey I will try the best to make sure that my parent proud of me!!Mase UPSR tu boleh lah lagi.Tapi ni Pmr kot!!! 

That my azam/matlamat unuk tahun ni!!
so ape azam korank? cer comment sikit