" F L O W E R "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Betol ke Chong Wei menang?}
21 Jan 2013 | 5:41 PTG | 0Comment




hai!!~~ korang kenal tak siapa yang gambar siapa kat atas tu?! tak kenal?Anda boleh packing barang-barang anda dn keluar dari Malaysia ni .duduk lah kat mana-mana yng boleh!hhukhuk

Hai ,semalam malaysia telah dikejutkan oleh berita kejayaan Datuk Lee Chong Wei  yang telah mendapat tempat juara dalam Terbuka Malaysia Maybank .Beliau dengan senang je menundukkan permain Indonesia*dah lupalah namanya dalam masa setengah jam saja .
Indon bermain agak lambat kot masa tu ..
21-7,21-8
jauhkan jaraknya.Walau apa pun tahniah jugak kat pemain indon tu sebab sampai final ,bkan senang tau!!
LELAKI - PERSEORANGAN

[1] Lee Chong Wei (MAS) mn [8] Sony Dwi Kuncoro (INA) 21-7, 21-8 (32 minit)
LELAKI - BEREGU

Mohammad Ahsan/Hendra Setiawan (INA) mn [6] Ko Sung Hyun/Lee Yong Dae (KOR) 21-15, 21-13 (30 minit)
WANITA PERSEORANGAN

[6] Tai Tzu Ying (TPE) mn Yao Xue (CHN) 21-17, 21-14 (36 minit)
BEREGU

[5] Bao Yixin/Tian Qing (CHN) mn [2] Misaki Matsutomo/Ayaka Takahashi (JPN) 21-16, 21-14 (39 minit) 
BEREGU CAMPURAN

[2] Joachim Fischer Nielsen/Christinna Pedersen (DEN) mn [1] Chan Peng Soon/Goh Liu Ying (MAS) 21-13, 21-18 (45 minit)
Tahniah kepada Datuk Lee Chong Wei atas kemenangan yang ke-9 (kalau tak silap)
semoga memperolehi kemenangan di masa akan datg!!


                                                                                                                     
                   


Label: , , ,