" F L O W E R "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Pujaan Hati}
1 Mei 2014 | 12:17 PG | 0Comment


Assalamualaikum
Soal hati .
Saya percayakan awak , boleh jadi yang terbaik buat saya, tapi saya tahu impian tu tidak akan kemana .
Saya tahu awak tak akan percaya kat sesiapa lagi , sebab awak dah pernah kena sekali .
Awak tahu tak saya sorang je yang tahu pasal ni . Pemberitahu saya bagitahu yang awak sekarang ni percayakan orang pun sebab kesian . Saya dah boleh paham awak. Walaupun bukan sepenuhnya :D 
Tapi saya nak ucapkan terima kasih kat awak sebab selalu care pasal saya , walaupun kekadang saya hanya badmood main-main :P  . Jujur tak da orang yang pernah caring gila pasal saya sebelum ni , bunyi macam sedih je an. Tapi saya ok . Thanks sebab selalu nyanyi bila awak rasa suasana bored gila , kekadang kalau awak perasaan saya pon akan nyanyi sama dengan awak .Thanks for the tips that you have given to me :
·         Jerit kat bantal
·         Makan milo kalau stress
·         rahsia
saya tahu awak bagi saya tips macam tu , sebab nak buat saya tersenyum time saya sedih . Satu saya suka bila saya suruh awak nyanyi , awak akan nyanyi . Tapi bila orang lain suruh , awak akan cakap “ishh malu ahh” . Awak jenis cakap terang , contoh masa present tadi
“cikgu saya, ada soalan nak Tanya “
“ahh silakan”
“saya nak Tanya soalan ni kat syafiqah sebab tadi saya terlanggar dia . Syafiqah apakah fungsi system pengoperasian ? “
“system pengoperasian ialah … “
 “ok terima kasih tau syafiqah, sorry pasal tadi”
ok cara awak minta maaf tu pelik sangat -,-  ,tapi sekurang-kurangnya awak jujur :)


Kalau belajar pangkalan data awak ni macam Primary keys : awak unik dari orang lain.  Hanya saya je yang tahu pasal awaak dalam kelas tu, mungkin dorang ingat awak ni baik tahap dewa , tapi saya tahu yang awak ni dalam diam berisi . Thanks sebab biskut yang kita share tu . Awak tahu je bila saya  lapar bila saya ngantok :) kekadang kita kena marah dengan cikgu , sebab asyik tido je dalam kelas :) .

Nak tahu ? saya dapat rasa yang ada orang yang tak suka tengok kita rapat dalam kelas , saya perasan . Mungkin awak tak perasan sebab awak tak kawan/layan sangat budak perempuan kelas kita .  Saya suka cara awak pandang saya bila bercakap dengan saya , automatik mata awak akan tenkenyit sendiri >.< . Kekadang saya nyanyi , awak tak perasan pun lagu tu untuk awak . Tapi apa yang penting ,bila saya nyanyi lagu patah hati - hafiz awak akan pandang saya macam saya ni tengah betul-betul patah hati :P awak kekadang merepek dan suka buat perangai pelik , disebabkan awak saya kena duduk kat depan sebelah cikgu , sebab cikgu ingat saya ni banyak cakap padahal saya ketawa kan awak sebab buat muka pelik . Kekadang awak ketawa kan saya tak kena masa , time saya nervous , jatuh , ngantok , time saya buat muka :D

Tapi apa-apa pon kawan dengan awak seronok sangat .Walaupun kita hanya kawan saya harap awak baik dengan saya sampai bila-bila :)