" F L O W E R "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Semester Baru Cerita Baru}
11 Jul 2014 | 12:28 PG | 0Comment


Semester baru , cerita baru

Assalamualaikum:D

That’s why aku stop suka kau  . Penat wehh simpan lagi satu penat ahh kene dgn budak2 yg suka kau . Every time aku rasa macam ada je yang perhatikan aku . Aku dah penat kejar kau semester lepas cukup ah aku broken setiap hari . Lagi budak yang suka kau bukan sorang dua orang tau masalahnya .Siapa je tak suka kau ? cakap sikit .Handsome ,comel ,baik ,suka senyum siapa yang tak suka ? hah !

Kalau kira pakai jari memang takkan habis ah budak yang crush kat kau. Aku tak paham lah manusia nowdays rapat sikit cakap suka ,rapat sikit cakap ada something aishhhhh~  kekadang fedup jugak dgn semua peminat kau yg obsess tu  seram pon ada . Aku pon satu rapat sangat dengan kau. habistu nak buat camna?satu subject  KPD dah ah 2 jam every day ,kau bayangkan duduk sebelah mamat tu 2 jam straight takkan aku nak diam seribu Bahasa je kot .Tu kalau 1 subjek KPD kalau dlm sehari ada 2@3 subject KPD tak ke mati nak layan ? Manusia –manusia kat luar tu je yg pikir lain , kalau nampak aku rapat dengan dia takyah nak pelik sangat ahh kitaorang satu kelas kot normal lah kalau jumpa kat luar berbual alahaiii benda kecikk ah macam korang tak buat . And dah tu takpayah pandang badi sangat , selagi aku masih boleh senyum kat korang selagi tu aku baik .

Main point aku nak cakap ialah first aku takda perasaan kat dia .kalau korang nak dia hah amik la aku tak halang sebab dia bukan aku punya . Kalau korang ada luck tetiba dia suka korang . Ahh tahniah lah ye :D .  Seconds, kalau korang ada yang suka dia tak payah babit kan aku . Gadoh hanya kerana lelaki yang belum tentu jadi milik kau  ? euwwww tak matang boleh tak? Macam enth ape² ntah.

 Room

Pantang nampak aku bercakap dengan kau ada je . Matang boleh kan ? pastu tak payah senyum sinis sangat lahh.Kita kan kaum hawa jagalah sikit akhlak kita , tak malu ke terhegeh-hegeh kat someone . Kalau setakat suka jadikan semangat belajar takpe la . Ni tidak segala gossip , pandang badi and senyum sinis semua keluar . Aku ngaku lah yang aku pernah tolong promote(bagitahu)  one of them kat pujaan hati korang tu . aku jenis yang open kot kalau korang baik dgn aku baik dgn korang. As simple as that!